Немає товарів
КАТАЛОГ
Завантаження...
Колодки з позначенням R13 встановлювалися на авто без ABS, колодки R14 встановлювалися на авто з ABS. Колодки підходять на Ланос і Сенс всіх моделей (ЗАЗ, Деу, Шевроле), всіх об'ємів мотора (1.5, 1.6, 1.3, 1.4) і всіх років випуску.
Важливо! Нижче після списку колодок корисна інформація - як визначити тип колодок, як часто потрібно міняти і ще багато корисної інформації.
Автомобілі Daewoo Lanos комплектуються двома видами колодок – з ABS та без ABS. У назві колодок це R13 та R14 відповідно. Визначити тип колодок можна кількома способами:
1. Подивіться, чи є у вас модуль ABS. Він повинен розташовуватись біля головного гальмівного циліндра. Якщо в цьому виникають труднощі, перейдіть до пункту 2.
2. Відженіть машину на будь-яку СТО. Вам нададуть консультацію. Якщо і в цьому є проблеми, переходимо до наступного пункту.
3. Виміряйте діаметр гальмівного диска. За наявності модуля ABS діаметр складатиме 256 мм. За його відсутності – 236 мм.
4. Виміряйте колодку. Для цього її необхідно заздалегідь зняти. Схему розмірів дивіться нижче. Зліва – деталь без системи ABS, праворуч із ABS.
![]() |
Зношування колодок дуже залежить від умов експлуатації (велике місто з пробками або невелике провінційне містечко, наявності причепа або гірської місцевості) і стилю водіння (умовно спортивне або спокійне). Немає точної рекомендації у км чи місяцях. У середнього водія передні колодки змінюються в середньому кожні 30 тис. При акуратному і старомодному водінні (гальмувати коробкою) ресурс може бути і 80 000 км. З причепом по горах ресурс може бути меншим за 10 тис.
Про несправність системи свідчать такі ознаки:
при гальмуванні автомобіль відводить убік;
виникає вібрація;
педаль гальма натискається дуже легко, її доводиться вдавлювати в підлогу;
з'явився скрегіт і стукіт;
машина стала повільніше гальмувати.
Можна було б навести графіки, дані виробників та інше, але ми вирішили зробити простіше – ранжувати колодки за відгуками покупців.
Умовно всі колодки можна поділити на три групи.
Перша - аби подешевше. Якість – гірша нікуди. З переваг тільки ціна. При перегріві різко падають фрикційні властивості, підвищене зношування гальмівного диска, шум (у т.ч. скрип). Сюди відносяться всі китайські колодки – Zolex, Hola, ДК, Аврора, QAP та ще десяток брендів. З українських виробників ЗАРЗ. Лідера у цій групі виділити дуже складно, нарікання від покупців на всі бренди.
Друга – компроміс між якістю та ціною. Корейські HI-Q, CTR, Кеннер. Польський Томекс. Українські Дафмі та Фріко. За відгуками покупців лідер із великим відривом Hi-Q.
Третя – якість насамперед, ціна вторинна. Оригінал GM, Ferodo, Textar. Найчастіше вибирають Ferodo, Textar вибирають рідше (за висловлюваннями покупців через високу ціну), на оригінальний GM є нарікання і він у вподобаннях покупців на останньому місці.
Окремо хотілося б виділити наші українські колодки серії Інтелі Дафмі. З переваг - витримує високі перегріви без втрати гальмівних властивостей, ціна. З недоліків - галасливість. В Україні два повноцінні гальмівні стенди - на ЗАЗі та у Дафмі. Дафмі постачали колодки на конвеєр ЗАЗу для Таврії.
Про особливості заміни передніх гальмівних колодок на Ланосі та Сенсі. Гальмівна система повністю ідентична гальмам з Опель Кадет. Далеко не найгірша система для свого часу, але є недолік - прискорене зношування направляючих супорта. Зверніть на цю проблему увагу відразу, до розбору, характерна ознака – стукіт у гальмах. Німецькою проблемою вирішується просто - заміною супортів у зборі, але це не всі можуть дозволити у нас. Рішень два. Перше - поставити напрямні ремонтного (збільшеного) розміру, недоліки - ремонтні напрямні не високої якості (в оригіналі ремонтні розміри не виробляються) і необхідно при свердлінні точно витримати співвісність між напрямними. Друге - рішення знову-таки від Опеля, встановлення притискної пружини.
Писк при гальмуванні виникає не завжди через низьку якість колодок. Його причиною може бути лак (скління) на дисках. Або нерівномірне зношування на дисках. Детальніше про гальмівні диски Ланос.
Колодки гальмівні передні на Daewoo Lanos (Деу Ланос) | Ціна |
---|---|
Колодки гальмівні HI-Q передні R13 | 396 грн |
Колодки гальмівні Ferodo передні R13 | 601 грн |
Колодки гальмівні HI-Q передні R14 | 530 грн |
Колодки гальмівні Brembo передні R13 | 755 грн |
Колодки гальмівні Tomex передні R13 | 472 грн |
До них ставив різні. Zimmermann були останні (субєктивно значно кращи за ці), навіть матеріали дуже різняться.
Переваги: Непогані. Гальмують краще HI-Q.
Недоліки: Є якесь розчарування. може такий комплект попався, який "не мій".Іноді попискують.
Від‘їздив на них 25 000 кілометрів, закінчились. При моїй манері їзди - це дуже багато. Легко витримували по 2-3 гальмувань підряд із 140 км/год. Нагрівались гальма так, що думав ковпаки будуть плавитись, але різниці на педалі не відчував. Запаху не було. Зараз поставив HI-Q, смердять так, наче там пожежа. І не гальмують. На Ферожо я міг тримати колесо в грані блокування - воно ще крутиться, але уже просковзує. Як на мене, це ідеальні колодки
Переваги: Не змінюють ефективності при нагріві, гарно гальмують, не пищать
Недоліки: Не виявив
Заказывал, качество хорошее.
Ставив в комплекті з brembo max, притиралися 600 км десь.
В кінці першого комплекту колодок (40т інтенсивної експлуатації під кінец) на холодну дуже не хотіли гальмувати, але коли прогрівалися гальмували самою думкою, якщо не порівнювати звісно з технічно сучасними гальмами. Новий комплект узяв такі самі, працюють чудово і на холодну.
Вже вдруге купую ці колодки. Мій товариш, який теж їздить на Ланосі, каже, що у мене гальма кращі. На перших проїхав близько 25 тис. Слідів зносу на дисках майже немає, що говорить про гарну якість даних гальмівних колодок.
(55 відгуків)