Терміни та умови доставки

1. «Нова Пошта»

Нова Пошта

Доставка в відділення «Нова Пошта», поштомат або кур'єром (адресна доставка).

Лідер експрес-доставки. Володіє найбільшою кількістю відділень по Україні. Термін поставки займає від 1 до 3 днів, в залежності від віддаленості населеного пункту від м. Запоріжжя.

Вартість доставки розраховується перевізником і сплачується окремо при отриманні. На вартість доставки впливає фактична вага та габарити товару.

Важливо! Товар по прибуттю у відділення зберігається 5 днів, після чого буде автоматично повернено.

Звертаємо увагу, що габаритний товар, що вимагає додаткову упаковку від «Нова Пошта», наприклад бампера, крила, капоти, вихлопна система і т.п., може доставлятися довше звичайного (зазвичай + 2-3 дні). У зв'язку з високими цінами на доставку габаритних деталей у "Нова Пошта", ми рекомендуємо нашим клієнтам замовляти габаритні деталі через "Делівері", доставка буде в рази дешевше.

Адресна доставка і доставка на поштомат здійснюється тільки по повній передоплаті.

2. «Деливери»

Деливери

Доставка у відділення "Делівері".

Термін доставки від 1 до 4 днів, в залежності від віддаленості населеного пункту від м. Запоріжжя. Дешевша доставка в порівнянні з «Нова Пошта», особливо за габаритними деталями (капоти, крила, бампера і т.п.), однак, набагато менша мережа відділень по країні.

Вартість доставки розраховується перевізником та сплачується окремо при отриманні.

Важливо! Відправка замовлень через Делівері тільки по повній передоплаті.

3. Самовивіз.

Замовлення можна самостійно забрати у нашому магазині за адресою: м Запоріжжя, вул. Космічна, 119. Попередньо необхідно узгодити свій візит з менеджером, щоб Ваше замовлення зарезервували.

Термін відправки.

Відправка замовлень здійснюється щодня, за винятком суботи та неділі.

- Замовлення відправляються у цей же день до 12-00 години дня (з понеділка по п'ятницю).
- Запчастини, розташовані в категорії "Тюнінг", відправляємо раз на тиждень по п'ятницях.

Важлива інформація!

При оформленні замовлення через сервіс доставки - при отриманні вантажу на відділенні Вам необхідно мати при собі документ, що засвідчує Вашу особу. Обов'язково перевіряйте цілісність і наявність товару по замовленню безпосередньо на відділенні. Весь товар страхується на всю вартість замовлення, тому Ви можете не хвилюватися, що Ваше замовлення буде загублене або пошкоджене.

Після того як Ваше замовлення буде оброблено - Ваше замовлення перейде в статус "Комплектується" і Ви отримаєте повідомлення на електронну пошту з датою відправлення Вашого замовлення. Цю інформацію Ви також можете знайти у своєму особистому кабінеті на вкладці  "Замовлення".

Як тільки Ваше замовлення буде відправлене - Ви отримаєте номер декларації в смс на телефон, а також на Вашу електронну пошту. Інформацію про відправку (дата відправки і номер декларації) завжди зберігається в особистому кабінеті, на вкладці  "Замовлення".

Увага! На вартість доставки також впливає форма оплати. При сплаті при отриманні (післяплата) вартість доставки збільшується - 20 грн плюс 2% від вартості замовлення. Габаритні запчастини відправляємо або по повній передоплаті, або аванс, рівний вартості доставки до Вас і назад.

Інформацію для покупців з інших країн ви зможете прочитати тут.