Немає товарів
КАТАЛОГ
Завантаження...
Диск гальмівний передній на Ланос та Сенс.
На машини без ABS диски встановлювалися діаметром 13 дюймів (R13). На автомобілі з системою ABS встановлювалися диски діаметром 14 дюймів (R14). Звертаємо увагу, що за обсягом двигуна немає відмінностей, система ABS встановлювалася на Ланоси 1.5 та 1.6. На Сенс 1.3 диски йдуть діаметром R13.
В асортименті також є перфоровані гальмівні диски (вентильовані) на Ланос і Сенс.
Важливо! Нижче, після списку запчастин, докладна інформація про гальмівні диски на Ланос, з фото та кресленнями.
Тут зібрано наш великий досвід. Так, букв не мало, але після прочитання, ви отримаєте практично всі відповіді щодо вибору дисків та проблем в експлуатації.
В інтернет-магазині «Запчастини ЗАЗ» можна купити гальмівні диски на Ланос, вибравши деталь з урахуванням специфіки гальмівної системи конкретної модифікації, технічних характеристик виробу та рекомендацій щодо вибору. У нашому каталозі широкий асортимент, вибрати можна на будь-який "гаманець", відправка по Україні день у день або наступного дня.
Автомобілі моделі Lanos (Daewoo, Chevrolet, ЗАЗ) мають класичну гальмівну систему – задні барабанні, передні дискові гальма.
Єдина відмінність, від якої залежить розмір диска, - це наявність або відсутність антиблокувальної системи (ABS). Для машин з ABS і без ABS передні гальмівні диски Ланос різні за розміром та не взаємозамінні.
Діаметр гальмівного диска Ланос для модифікацій з ABS становить 256 мм, без антиблокувальної системи – 236 мм.
Нижче фото, з розмірами та зовнішнім виглядом, на прикладі бренду Брембо. Зліва без ABS, праворуч із ABS.
![]() |
Стиль водіння. Спокійний чи умовно спортивний, дуже впливає на ресурс. Спокійна, розмірена їзда дозволить «відпрацювати» дискам свій ресурс за умови їхньої якості, тоді як агресивно-спортивний стиль водіння, різкі гальмування, підвищені навантаження суттєво зменшують термін служби деталі.
Загальна якість запчастин, наприклад, колодок. Були випадки, коли колодки невідомого виробника самі не зношувалися, але диск з'їдали як напилок.
Дивимося на биття, товщину та на загальний ресурс.
Про биття. Діагностика - при коробленні починається биття в педаль гальма, збільшується зазор між колодками і як наслідок педаль стає м'якше і пізніше реакція на натискання. Іноді биття віддає у кермо. Покоробити може диск будь-якої якості, для прикладу - затяжний спуск, перегрів гальм та заїзд у калюжу, від різкого перепаду температур з дуже високою ймовірністю будуть проблеми з биттям диска.
У моделей Деу та Шевроле Ланос, ЗАЗ Ланос та Сенс товщина нового гальмівного диска, залежно від виробника – від 19,8 мм. Допустиме зношування становить 17 мм, менше значення товщини – це вже критично, потрібно негайно замінити диски.
Із загальним ресурсом складніше. Згодом, від тертя з колодкою, диск насичується лаком, і різко падають його фрикційні властивості, дуже сильно на цей процес впливає постійні перегріви, тобто стиль водіння. Зовнішньо, не фахівцю, діагностувати складно. Є загальна і дуже умовна порада, якщо стиль водіння спортивний або їздите горами з причепом, то кожні 4 заміни колодок міняємо і диск. Ще раз, порада ця дуже умовна.
Якщо чавун дуже низької якості з невідомими домішками або диск дуже наситився лаком, то які б ви дорогі і класні колодки не ставили, буде скрип чи писк. Заради справедливості - таке буває не часто.
У всіх виробників – чавун. Є диски з покриттям, наприклад, захист від корозії та ультрафіолету, але все одно основа це чавун. А покриття це більше естетика, щоб проіржавів диск до втрати своєї функціональності, потрібен не один рік.
Термообробка, іноді це дуже енергоємний та витратний процес, який сильно впливає на ціну.
Чавун буває різним, за якістю, дуже різним. І як наслідок, дуже різна стійкість до короблення при перегріві.
Відношення до дрібного браку, наприклад, внутрішні раковини.
Балансування диска, рідкісна, але проблема, що важко діагностується, і зустрічається тільки на дешевих китайських дисках Noname.
Але виробники марки чавуну практично ніколи не пишуть про термообробку або балансування, зазвичай ні слова.
У всіх виробників диски вентильовані. Не плутати з перфорацією, про неї нижче. Вентильовані це радіальні литі канали всередині диска.
Перфорація трохи знижує нагрівання диска та відведення продуктів зносу. Важливий момент – не багато. Тому якщо ви не берете участі у спортивних заходах або не їздите горами з причепом, перфорація вам особливо не потрібна.
Головна порада – не купувати невідомого виробника. Якщо на диски серйозні навантаження, стиль водіння спортивний або їздити горами з причепом, дивіться у бік оригіналу (GM) або виробників близьких до GM цінової категорії. Китайський Noname не купуйте у жодному разі, навіть якщо машина завтра на продаж.
Загальна порада щодо вибору така - чим більше серйозних навантажень на диск, тим дорожчий диск потрібно купувати.
Так, технологія виробництва нескладна. При дотриманні технології та контролю якості ніяких проблем немає. Для прикладу Valeo SD3001, за ними нульове повернення і немає нарікань, виробляються в Китаї. Але це нижня цінова категорія, не варто їх купувати на авто з причепом.
Диск на Авео та на Ланос R13 відрізняються лише двома моментами - додатковий болт кріплення до маточини та на Авео на кілька мм більший за внутрішній діаметр під маточини. Так, можна без проблем ставити диск з Авео на Ланосі R13, просто другий отвір під болт буде не задіяно. Наприклад, диски Ferodo DDF151 і DDF1279. DDF151 тільки Ланос, DDF1279 і Ланос і Авео. Так як іноді в коментарях починається суперечка аж до холівара, відзначимо важливий момент - болт гальмівного диска 94520089 винятково інсталяційний і не має ніяких навантажень. Все навантаження по гальмування та центрування на колісних болтах. Деякі думають, що на цьому болті все навантаження, а болт "слабенький" по діаметру і затягують цей болт до "пупа". Даремно. Там постійне нагрівання, болт прикипає і потім його викручуватимете ударною викруткою, у кращому випадку, а то й за допомогою дриля. На деяких СТО цей болт взагалі викидають, типу потім його "фіг" викрутиш, але це вже зовсім "перебір" і ми до такого взагалі не закликаємо, зрештою потім не зручно знімати та ставити колісний диск. Не варто викидати болти, передбачені конструкцією. На фото зліва DDF151 з одним отвором під болт, праворуч DDF1279 із двома.
![]() |
Диск гальмівний на Daewoo Lanos (Деу Ланос) | Ціна |
---|---|
Диск гальмівний передній Ferodo R13 (к-т 2 шт) | 1 494 грн |
Диск гальмівний передній HI-Q R13 Ланос Авео Нексія (1 шт) | 735 грн |
Диск гальмівний передній Ferodo R13 Авео Ланос Нексія (к-т 2 шт) | 1 495 грн |
Диск гальмівний передній Brembo R13 Авео Ланос Нексія (к-т 2 шт) | 1 765 грн |
Диск гальмівний передній Brembo MAX R13 (к-т 2 шт) | 2 314 грн |
На Ланос стали без проблем. Разом з ними також брав колодки гальмівні цієї ж фірми. В комплекті працюють чудово. Проїхав вже 1600 км, питань щодо роботи не виникало.
Всім задоволений, дякую за швидку доставку, все те, що доктор прописав. Дякую
Диски разом з колодками Hi-Q ,- Супер . Дякую за оперативність.
Переваги: Якість
Недоліки: Немає
Достойные
Недоліки: Нет
На внешний вид качественные, стали без проблем
Переваги: Лежали в комплекте два болтика под отвертку
Недоліки: Не обнаружил
(34 відгуків)