Немає товарів
КАТАЛОГ
Завантаження...
Барабан гальмівний задній з маточиною та без маточини (голий) на Ланос та Сенс.
Задні гальмівні барабани зі маточиною йдуть на автомобілі без системи ABS, голі барабани (без маточини) встановлюються на машини з ABS.
Ремкомплект заднього барабана розташований у категорії "Ремкомплект задніх гальм"
Важливо! Нижче, після списку задніх барабанів, детальна інформація, з фото та розмірами, про відмінності в конструкції, особливості діагностики, проточки або заміни.
Всі гальмівні барабани Ланос можна розділити на дві великі групи залежно від наявності або відсутності системи ABS. Саме від цього параметра необхідно відштовхуватись при виборі даних запчастин. Також необхідно враховувати виробника. Від бренду залежить якість та ресурс деталі.
Барабани бувають двох видів для Daewoo Lanos – з ABS та без. Через зовнішній вигляд устояли повсякденні назви. Для ABS називається "Барабан задній гальмівний без маточини", для Ланоса без ABS називається "Барабан задній гальмівний з маточиною".
Отвори під колісні болти - без ABS у корпусі барабана, з ABS у маточині.
Нижче фото барабанів виробництва Бош, ліворуч без ABS, праворуч із ABS. Внутрішній діаметр під колодки в обох варіантів однаковий і, відповідно, гальмівні колодки теж однакові.
![]() |
Як і скрізь, в якості матеріалів та геометрії. Загалом деталі можна умовно розділити на чотири великі групи:
Традиційно лідер за якістю та, найдорожчий, барабан виробництва GM.
Китайський NoName - підвищений знос самого барабана, підвищений знос колодок, биття через балансування, не співвісність місць під внутрішній і зовнішній підшипник (ресурс навіть оригінального підшипника GM падає до 5 тис.). При серйозних навантаженнях (причіп або їзда у гірській місцевості) поява мікротріщин та прогортання обойми підшипника у посадковому місці.
Корейські бренди До них відносяться HI-Q та ZENITH. Продукція цих марок виготовляється у Китаї. Однак якість на порядок вища ніж у китайських NoName.
Дуже непогані відгуки щодо європейських брендів BOSCH та TRW.
Загалом деталь технологічно не складна і при дотриманні елементарних вимог якості проблем немає. Вибирайте продукцію відомого бренду і не проблема, якщо вона виробляється в Китаї.
Ресурс дуже залежить від умов експлуатації (їзда по горах та наявність причепа) та стилю водіння. Дуже середня цифра 100 тис км.
За граничним зношуванням дуже строгі рамки, всього 1,6 мм. При базовому розмірі 200 мм, якщо діаметр перевищує 201,6 мм, рекомендується змінювати. Заради справедливості, основні зусилля в Ланосі при гальмуванні припадають на передок, і задні колодки і барабани зношуються помітно повільніше за передні.
Якщо є биття в задніх колесах і вважаєте, що винен барабан, перевіряйте не тільки осьове биття, а й радіальне – його ще називають "овальністю". Не рідкісний випадок у дешевих барабанах.
Про необхідність заміни свідчать такі ознаки:
замети під час гальмування;
биття у колесах;
в окремих випадках скрип у колодках.
Автомобіль починає повільніше гальмувати. Щоб переконатися, що проблема саме в задніх барабанах Ланоса, необхідно провести їх діагностику. Насамперед, вони підлягають візуальному огляду. Також необхідно оглянути колодки. Під час огляду можуть бути виявлені мікротріщини.
Через різницю в розмірі всього 1.6 мм, питання про проточку зазвичай не стоїть, просто нікуди точити, а колодок з ремонтними накладками не буває.
Тільки для барабанів без маточини (з ABS). Болт інсталяційний і ніяких навантажень не несе. Не питайте, будь ласка, у нас про "посилений" чи "кований". Звичайного болта, зі звичайної сталі на М8 цілком достатньо.
Ні. Теоретично можливе, але малоймовірне. Огляньте в цілому барабан на предмет мікротріщин та уважно поверхню під колодки. Якщо немає фарбування, глибоких канавок та зміни кольору (фіолетовий колір свідчить про перегрівання), то не звинувачуйте барабан, проблема швидше за все в колодках або механізмах підведення та ручника.
На відміну від дискових передніх гальм, ефективність помітно нижча і, як наслідок, менше нагрівання. Тому такі проблеми як скління (лакування) у задніх барабанах практично не зустрічаються.
Жодних. Операція дуже проста і не довга. Може знадобитися переправка для перепресування зовнішніх обойм підшипника для барабанів без ABS. При заміні зазвичай змінюються і колодки, а там є "підводні камені" - з механізмом ручника, тріскачкою підведення та пружинками солдатиків. Але це інша історія про колодки.
В інтернет-магазині Запчастини ЗАЗ ви можете купити гальмівні барабани Ланос від брендів, що добре зарекомендували себе. У продажу лише європейські та азіатські товари високої якості. Доставка виконується по всій Україні.
Барабан гальмівний на Daewoo Lanos (Деу Ланос) | Ціна |
---|---|
Барабан задній гальмівний з маточиною HI-Q | 1 182 грн |
Барабан задній гальмівний з маточиною BOSCH | 1 561 грн |
Барабан задній гальмівний без маточини LPR | 590 грн |
Барабан задній гальмівний без маточини HI-Q | 725 грн |
Барабан задній гальмівний без маточини BOSCH | 847 грн |
Нормальные барабаны,внушают доверие.Следов балансировки не обнаружил но и признаков дисбаланса нет.
Ланос 1.3 с АБС
Выглядят достойно .
Майстри все встановили. Одразу купив підшипники. Поки все працює. Робота магазину на вищому рівні.
На Нексию стали отлично
Запавокані та запаяні, в мастилі що дуже добре. Брендом користуюся дуже давно. Задоволений. Але барабани трішки засмутили. Один був з напливами в внутрішній стороні на місці посадки на ступицю. Довелося трішки підточувати болгаркою. Інакше вісімка та вібрація на колесі забезпечені. Хочу ще додати для тих хто запитує чи підійде на авто без АБС. Підійде, але потрібно буде встановити ступицю на конусні підшипники з нексії під нашу цапфу. Я саме так і зробив. Щоб в майбутньому полегшити доступ до гальм. Та й такі барабани дешевше чим зі ступицею. Не потрібно буде кожний раз регулювати підшипники після заміни колодок або профілактики. Всім миру!
Переваги: LPR є LPR
Недоліки: Мабуть зміна техконтролю яка перевіряла один цей барабан була втомлена)))
(21 відгуків)