Немає товарів
КАТАЛОГ
Амортизатор Каяба передній (вставка) з перехідниками (к-т, 2шт)
Отримувач: :
* Обов'язкові поля
або Відміна
По амортах з часом буде видно, а от перехідники ще та дічь, жоден елемент не став на своем місце як треба, всі треба дуже сильно обточувати, по 2-3мм завеликі. Не довольний ужас, на підгонку потратив більше часу ніж зняти/поставити
Все підійшло крім вставки в люстру, туди потрібно щось зробити краще. Але коли немає можливості сходити до токаря, то і так підійде.
Переваги: Рік відгецали по випробувальними полігоні, втратили свої характеристики, але ще тримаються і працюють. 40 тис по соші. Ціна відповідає сподіванням.
Недоліки: В мене були до цього FSO, вони теж хороші. каяба вдвічі дорожчі.
Амортизатори нормальні, м'які і в поворотах машина крениться. Як не крути, а треба ставити стабілізатор. Перед ними ставив "агат спорт" було краще в плані поворотів, але жорстко і не надовго, потекли дуже швидко.
Втулки виточені не по розмірам, пошук токаря вам гарантований.
Как всегда, быстрая доставка)
Качество хорошее, приятная езда по неровностям.
И походу мне повезло, переходники вошли без проблем и доработок.
Встановив вкладиші KYB рокув з 4 тому. Враження таке. як пересів на іномарку після вітчизняної авто. це -- четверті (раніше встановлював Агат-стандарт, вкладиші Агат сині, амортизатори Delfy з розборки, пробіг авто з ними щось біля 2000 км). Ззаду стоять амортизатори KLS близько 8 років. з приводу установки: перехідники в корпус стали більш-менш нормально (розміри трішки різнились). Перехідники в підшипник -- guano, товщина стінки як з цигаркового паперу. Замовляв у токаря з внутрішньою різьбою і накручував на шток. Про оливу в корпус -- однозначно лити, краще трансфоматорну, я саме її і залив. Під перехідник у корпус -- ущільнувальне кільце з маслостійкої гуми, як варіант -- шнур на герметикові. Для чого олива? Для охолодження вкладиша. Повітряний прошарок гірше відводить тепло від вкладиша, який, в свою чергу, нагрівається від роботи(олива перетікає через клапани під тиским і нагріває стінки вкладиша). якщо тпело не відводити, то олива врешті решт може закипіти і утворяться парові каверни, через що будуть гідроудари по клапанам. Як результат -- клапани швидше вийдуть з ладу. проста фізика.
Поставил, патроны плотно с молотком вошли в переходники, а вот внутрь корпуса стойки пришлось чуть подточить. Переходники стали лучше чем раньше писали
Магазин Запчастини ЗАЗ пропонує доставку Амортизатор Каяба передній (вставка) з перехідниками (к-т, 2шт) з номером KYB 663035 F по всій Україні. У каталозі представлені деталі від оригінального виробника General Motors і сторонніх брендів. Різниця між ними в ціні. Ми працюємо з перевіреними постачальниками. Всі деталі підходять для ремонту і сервісного обслуговування автомобілів вироблених на Запорізькому автомобілебудівному заводі з різним об'ємом двигуна.
Магазин Запчастини ЗАЗ має багатий досвід роботи.
Оригінальний код KYB 663035 F повністю збігається з каталожними номером виробника Kayaba.
Пошук деталей можна виконати за оригінальним кодом KYB 663035 F.
Оплата здійснюється різними способами – готівковим і безготівковим. Також доступна оплата на банківські карти Монобанк і ПриватБанк.
Доставка по Україні виконується різними поштовими службами. Є можливість самовивозу.
Якщо у вас виникли питання щодо Амортизатор Каяба передній (вставка) з перехідниками (к-т, 2шт) з номером KYB 663035 F, зв'яжіться з нашим консультантом.
При отриманні замовлення перевіряйте комплектацію товару Амортизатор Каяба передній (вставка) з перехідниками (к-т, 2шт).
Перед монтажем запчастини перевірте оригінальний код KYB 663035 F.
Довіряйте установку деталей компетентним фахівцям.
На сайті магазина Запчастини ЗАЗ зібрані всі деталі для ремонту автомобілів. Якщо не знайшли потрібну запчастину, зв'яжіться з нашим консультантом.
(18 відгуків)