Таврія Славута

Амортизатор Каяба передній (вставка) з перехідниками (к-т, 2шт) - KYB 663035 F

Артикул KYB 663035 F  Підкатегорія Ходова
2 632 грн
Доставка
  • Нова Пошта
  • Делівері
Оплата
  • При отриманні товару (післяплата). Картою онлайн. Безготівковими на рахунок.
Відгуки
Євген К
Придбав товар

По амортах з часом буде видно, а от перехідники ще та дічь, жоден елемент не став на своем місце як треба, всі треба дуже сильно обточувати, по 2-3мм завеликі. Не довольний ужас, на підгонку потратив більше часу ніж зняти/поставити

Недоліки: Виточені от балди

Ігор Д
Придбав товар

Все підійшло крім вставки в люстру, туди потрібно щось зробити краще. Але коли немає можливості сходити до токаря, то і так підійде.

Переваги: Рік відгецали по випробувальними полігоні, втратили свої характеристики, але ще тримаються і працюють. 40 тис по соші. Ціна відповідає сподіванням.

Недоліки: В мене були до цього FSO, вони теж хороші. каяба вдвічі дорожчі.

Володимир К
Придбав товар

Амортизатори нормальні, м'які і в поворотах машина крениться. Як не крути, а треба ставити стабілізатор. Перед ними ставив "агат спорт" було краще в плані поворотів, але жорстко і не надовго, потекли дуже швидко.
Втулки виточені не по розмірам, пошук токаря вам гарантований.

Переваги: Сподіваюсь на довговічність

Недоліки: Перехідні втулки

Владислав В
Придбав товар

Как всегда, быстрая доставка)
Качество хорошее, приятная езда по неровностям.
И походу мне повезло, переходники вошли без проблем и доработок.

Переваги: Качество

Недоліки: Не нашел

Мар'ян А
Придбав товар

Перехідники не підходять без допрацювань

Недоліки: Перехідники

Сергей Х
Придбав товар

Встановив вкладиші KYB рокув з 4 тому. Враження таке. як пересів на іномарку після вітчизняної авто. це -- четверті (раніше встановлював Агат-стандарт, вкладиші Агат сині, амортизатори Delfy з розборки, пробіг авто з ними щось біля 2000 км). Ззаду стоять амортизатори KLS близько 8 років. з приводу установки: перехідники в корпус стали більш-менш нормально (розміри трішки різнились). Перехідники в підшипник -- guano, товщина стінки як з цигаркового паперу. Замовляв у токаря з внутрішньою різьбою і накручував на шток. Про оливу в корпус -- однозначно лити, краще трансфоматорну, я саме її і залив. Під перехідник у корпус -- ущільнувальне кільце з маслостійкої гуми, як варіант -- шнур на герметикові. Для чого олива? Для охолодження вкладиша. Повітряний прошарок гірше відводить тепло від вкладиша, який, в свою чергу, нагрівається від роботи(олива перетікає через клапани під тиским і нагріває стінки вкладиша). якщо тпело не відводити, то олива врешті решт може закипіти і утворяться парові каверни, через що будуть гідроудари по клапанам. Як результат -- клапани швидше вийдуть з ладу. проста фізика.

Переваги: М'якість ходу.

Недоліки: Низька якість перехідників.

Юрий К

Сергей Х, скільки масла ви льєте у корпус? Теж хочу спробувати

Александр Б
Придбав товар

Поставил, патроны плотно с молотком вошли в переходники, а вот внутрь корпуса стойки пришлось чуть подточить. Переходники стали лучше чем раньше писали

Відгуки і коментарі можуть залишати тільки авторизовані відвідувачі

Якщо Ви вже зарєестровани - авторизуйтесь

* відмічені поля заповнюються обов'язково
Оцените товар:

Відгуки і коментарі можуть залишати тільки авторизовані відвідувачі

Якщо Ви вже зарєестровани - авторизуйтесь

* відмічені поля заповнюються обов'язково