Немає товарів
КАТАЛОГ
Підшипник передньої маточини Ланос Сенс.
Так як із заводу Ланоси без ABS майже всі з дисками на 13 дюймів, а з ABS на 14 дюймів, встояла повсякденна назва - якщо в назві підшипника R13, то це для Ланоса без ABS, якщо R14 то це для Ланоса з ABS. Сам розмір дисків ні на що не впливає, важливо – є у Вас ABS чи ні. Для всіх моделей Деу, ЗАЗ, Шевроле.
Важливо! Нижче, після списку підшипників передньої маточини, докладна інформація про застосовність, крос номери, виробників, діагностику і ще багато корисного.
Підшипник передньої маточини Ланос встановлювався двох типів – для авто з ABS і без ABS.
Обидва підшипники за типом конструкції кулькові, дворядні, що не регулюються.
Автомобільні заводи ніде підшипник не виробляють самостійно, хоч і поставляють у запчастини у своїй упаковці.
Без ABS має розміри – зовнішній діаметр 64 мм, внутрішній 34 мм, ширина 37 мм. В оригіналі в упаковці GM, виробник FAG, 95983139. Кроси по GM 94535247, 94535249, 94535246 та 94535248. Кроси по FAG 713 6441 60. Номер за ГОСТ СРСР 6-256907Е1С17.
Підшипник передньої маточини без ABS має дуже широку застосованість. Крім виробництва GM – Daewoo він також підходить на радянські авто – ВАЗ 2108, ЗАЗ 1102-1105, 41-й Москвич та велика кількість європейських моделей. Можна сміливо сказати, що серед підшипників маточини він найпоширеніший і його можна купити в будь-якому, навіть віддаленому сільському магазині. Попит дуже не маленький і як наслідок підробок відомих брендів теж вистачає. Якість та підробку обговоримо нижче. Також цей підшипник підходить на Авео Т200, Т250 і Т255. Спарк та Нексія.
З ABS має розміри – зовнішній діаметр 72 мм, внутрішній 39 мм, ширина 37 мм. Застосування Ланос з ABS, Нексія з ABS та Нубіра. Оригінальний номер 94535254. Крос по GM 4535255 та 09267-39005. Виробник NSK, Японія. Крос FAG 713 6446 70.
На ресурс сильно впливають ударні навантаження – аварія, попадання у люк чи серйозну яму. Якщо подібних випадків не було, то ресурс від 40 до 100 тис. за умови, що не ставився китайський підшипник.
Про вихід із ладу даного вузла свідчать такі ознаки:
Гул. Іноді дуже схожий звук може видавати коробка, діагностується просто – коробка гуде лише під навантаженням, якщо на нейтральній передачі, накатом, гул не зникає, то винний підшипник маточини. Часто звук змінюється залежно від повороту - у лівому повороті більша частина навантаження посідає праву маточину, якщо у лівому повороті звук посилюється - винен правий ступичний підшипник.
Скрегіт і хрускіт. Якщо довго їздити з гулом або великим люфтом, кульки в підшипнику починають руйнуватися і з'являється скрегіт або хрускіт. Підшипник може будь-якої миті заклинити. Потрібно міняти негайно.
Гул і скрегіт означає один неприємний момент – це перегрів підшипника та самої маточини. Якщо при розборі побачили на поверхні маточини синій або фіолетовий колір, значить був перегрів, можливо було підклинювання підшипника і можливо внутрішня обойма оберталася щодо маточини, огляньте поверхню, якщо є подряпини і канавки - маточину міняти.
Не складно, не довго і не дорого, пристрої є майже на будь-якому СТО, заміна від 40 до 90 хвилин. Особливо просунуті міняють за 20 хвилин, для цього потрібен спеціальний знімач, для випресовування маточини на місці, без зняття кулака (корпусу амортизатора). За наявності простого пристосування можна міняти самостійно, без СТО, вперше, за наявності досвіду в ремонті, зазвичай пару годин. Розвал після цього робити рекомендується, але не обов'язково.
Якщо немає досвіду, не варто. Найменша, не видима для ока деформація, і сальник працюватиме не якісно, як наслідок попадання вологи та бруду. Перевіряти або додавати мастило тільки у випадку, якщо у вас є досвід зняття таких ущільнювачів. Особливо "ніжні" металеві. У фірмових підшипниках зі змащенням завжди порядок, проблеми зазвичай у дешевих китайських підшипників і іноді у підшипниках виробництва СНД.
Асортимент величезний. Поділимо, умовно, на чотири групи:
СНД. Виробляє Харківський ГПЗ (ХАРП), Вологодський та Самара. Приблизно однакової якості, Вологодський трохи кращий, Харківський середнячок, Самара на рівні Китаю, може трохи кращий. Середній ресурс від 20 до 50 тис.
У магазині Запчастини ZAZ ви можете купити підшипник передньої маточини Ланос від бренду, що добре зарекомендував. Доставка виконується по всій Україні.
Підшипник передньої маточини Ланос | Ціна |
---|---|
Підшипник передньої маточини R13 FAG | 640 грн |
Підшипник передньої маточини R13 ILJIN | 530 грн |
Підшипник передньої маточини Харків | 456 грн |
Підшипник передньої маточини R13 CX | 251 грн |
Підшипник передньої маточини R13 Moog | 530 грн |
Тяжко написати відгук за підшипник, який було поставлено кілька днів тому. По зовнішньому виду, на хід, на люфт, все добре. Буду надіятись, що Словакія. Магазин хороший, рекомендую.
Переваги: Сервіс магазину.
Недоліки: Не виявлено.
Купляв тут насьогодні проїхав 28000 тис. чудові бюджетні підшипники.
Переваги: Якість ціна
Нарешті знайшов якісний підшипник для Славути. Сподіваюсь ходитиме довго. Майстер сказав, що прийшлось трохи сточити стопорні кільця, щоб поставити обидва, але це не стосується конкретно цього екземпляра, бо, як вияснилося, на попередньому СТО мені ставили лише 1 кільце, а там були інші бренди.
Переваги: Час покаже, але хочу вірити, що надовго
Недоліки: треба сточити стопорні кільця, щоб все влізло без кувалди (яка, доречі, не допоможе)
Прошел 70 тыс, начал гудеть на поворотах, не стал дожидаться полного износа и заменил
Переваги: Неплохо для этой цены
Покупал их немного больше года назад. Качество отличное. Вот только жаль смотреть на цену. Покупал за 346 грн
Переваги: Качество
Недоліки: Пока нету
(37 відгуків)