Немає товарів
КАТАЛОГ
Верхня опора переднього амортизатора Ланоса Сенс. Права та ліва різні.
Труднощі у виборі опор чи бентежить заводська тріщина в підшипнику? Нижче, після списку опор, докладна стаття з якості, характеристик і про тріщину в підшипнику звичайно.
Одна із запчастин, яка постійно викликає масу суперечок, взаємовиключних аргументів та емоцій. Спробуймо докладно описати ситуацію, виходячи з нашого не маленького досвіду.
Яку функцію виконує верхня опора на Ланосі і що впливає її довговічність? Перша – працює як подушка, зменшує вібраційні навантаження від нерівностей дороги на кузов. Друга – опора для штока амортизатора.
Чим м'якше матеріал верхньої опори, то менше ударних навантажень передається на кузов від дороги. І чим м'якша подушка, тим з більшою ймовірністю вона порветься після сильного удару в підвіску. Тому виробники йдуть на компроміс, не роблять занадто м'якою і в гумовий матеріал встановлюють арматуру, у вигляді дроту або синтетичної нитки. Так як у нас дороги далекі від ідеалу, проблема руйнування гуми верхньої опори дуже гостро стоїть. Що вибрати? Опори, які продаються в Україні, можна розділити на три групи - Китай (LSA, EuroEx, MCH, CRB та інші), СНД (ЗАЗ та Севі), Польща або Корея (Gumex, PH, GM). Опишемо ці групи докладніше.
Китай – низька ціна, низька якість (і як наслідок низький ресурс), масові повернення, жорстка гума (і все одно вона швидко рветься).
СНД. По ЗАЗівськими опорами є суперечливі дані. На ЗАЗі намагалися зробити опори, які можна порівняти за якістю з оригінальним GM. По м'якості подушки у них вийшло, але почалися серйозні проблеми з якістю. Наприклад, у 2010 році цілі партії були з браком, дуже часто видавлювало опору. Після цього гуму стали робити жорсткіше, і з 2012 року повернення по ЗАЗівських верхніх опорах наблизилося до нуля. Севі по подушці нарікань немає, але матеріал дуже жорсткий і є чимало скарг щодо підшипника.
Польща або Корея. Gumex дуже м'які опори і постійно видавлює їх навіть після невеликих ям, дуже багато скарг. PH, Корея - матеріал жорсткий, непогана довговічність із підшипниками Койо, нарікань мінімум. GM, оригінал, Корея – м'яка опора, не рідкісні скарги на видавлювання опори. Той рідкісний момент, коли запчастина GM поступається іншим за якістю (PH та ЗАЗ).
Всі підшипники, що встановлювалися на складальних конвеєрах Ланоса, виробляються з тріщиною. І у Польщі, і в Кореї, і на нашому ЗАЗі. Тут читач, що має пізнання в техніці, скаже "Що ви несете! Підшипник з тріщиною це брак!" і ... буде не правий. Справа в тому, що у верхній опорі використається підшипник без сепаратора. Така технологія використовується рідко, але давно відома. На зовнішній обоймі робиться надріз, частково розколюється зовнішня обойма, збирається з кульками і потім деформується назад. Так, розуміємо, звучить не звично і навіть трохи "по дикому", але так і є, і використовується багатьма світовими лідерами, наприклад, шведською SKF, або японською KOYO. Нижче на фото червоною стрілкою виділено місце надрізу та деформації обойми.
Опора ЗАЗ
Корейска PH
Корейска GM
Китайска LSA (на підшипнику написано Словаччина, але це брехня) |
На китайській EuroEx та російських Севі використовується класичний опорний підшипник із сепаратором.
За якістю підшипників.
Китай – гірше нікуди, але дешеві.
Севі - краще за Китай, але поступається Харпу.
Харп - харківський виробник, що встановлюється в опори ЗАЗу, краще ніж Севі, на одному рівні з корейським GMB.
KOYO - найвища якість та найвища ціна.
Окремо хотілося б відзначити верхні опори з Опеля. Зазвичай їх називають опори старого зразка Ланос. Встановлювалися на Ланоси найперших випусків із коробкою автомат. Для установки в стандартний Ланос потрібна маленька переробка шпильок кріплення. За матеріалом жорсткі, нарікань практично немає. Деякі майстри СТО намучившись з видавлюванням опор рекомендують купувати тільки такі, але це дарма, ситуація як у прислів'ї "Обпікся на молоці, дме і на воду".
Ще доповнення – верхні опори на Ланос та Сенс однакові.
Верхня опора переднього амортизатора на Daewoo Lanos (Деу Ланос) | Ціна |
---|---|
Опора передньої стійки права PH (підшипник Koyo) | 408 грн |
Опора передньої стійки ліва PH (підшипник Koyo) | 408 грн |
Опора передньої стійки ліва PH (підшипник GMB) | 358 грн |
Опора передньої стійки права PH (підшипник GMB) | 358 грн |
Опора передньої стійки ліва GM (підшипник Koyo) | 1 131 грн |
Вот с правой я промахнулся, можно было не менять ибо родная ещё походила бы, но 100тыс пробега, и уже 17 лет машине надо поменять, чтобы ещё лет 5-10 не было головной боли, поэтому брал одинаковые две. Ланос 2007 года, брал у ребят всё под ходовку (от амортов до пружин и прокладок всех) вышло около 8000 за всё, всё стало как родное! Спасибо за очень быструю доставку! 2 дня!
Переваги: Качество, как родные стали.
Недоліки: нет
Топ за свои деньги, есть и дороже но отличия даже СТОшник сказал нет между этой и GM(переплата за бренд) Ланос 2007 года, брал у ребят всё под ходовку (от амортов до пружин и прокладок всех) вышло около 8000 за всё, всё стало как родное! Спасибо за очень быструю доставку! 2 дня!
Переваги: Качество, как родные стали.
Недоліки: нет
Отримав, зроблені якісно. Після встановлення не вилізли зовсім (це дуже добре), надіюсь служитимуть довго.
Відправили швидко
Чудовий сервіс!
Переваги: Якість, ціна
Недоліки: Немає
Выдавило сразу,брак походу.Не берите
Товар пришел быстро. На вид вполне достойное изделие.
(26 відгуків)