Немає товарів
КАТАЛОГ
Верхня опора переднього амортизатора Ланоса Сенс. Права та ліва різні.
Труднощі у виборі опор чи бентежить заводська тріщина в підшипнику? Нижче, після списку опор, докладна стаття з якості, характеристик і про тріщину в підшипнику звичайно.
Одна із запчастин, яка постійно викликає масу суперечок, взаємовиключних аргументів та емоцій. Спробуймо докладно описати ситуацію, виходячи з нашого не маленького досвіду.
Яку функцію виконує верхня опора на Ланосі і що впливає її довговічність? Перша – працює як подушка, зменшує вібраційні навантаження від нерівностей дороги на кузов. Друга – опора для штока амортизатора.
Чим м'якше матеріал верхньої опори, то менше ударних навантажень передається на кузов від дороги. І чим м'якша подушка, тим з більшою ймовірністю вона порветься після сильного удару в підвіску. Тому виробники йдуть на компроміс, не роблять занадто м'якою і в гумовий матеріал встановлюють арматуру, у вигляді дроту або синтетичної нитки. Так як у нас дороги далекі від ідеалу, проблема руйнування гуми верхньої опори дуже гостро стоїть. Що вибрати? Опори, які продаються в Україні, можна розділити на три групи - Китай (LSA, EuroEx, MCH, CRB та інші), СНД (ЗАЗ та Севі), Польща або Корея (Gumex, PH, GM). Опишемо ці групи докладніше.
Китай – низька ціна, низька якість (і як наслідок низький ресурс), масові повернення, жорстка гума (і все одно вона швидко рветься).
СНД. По ЗАЗівськими опорами є суперечливі дані. На ЗАЗі намагалися зробити опори, які можна порівняти за якістю з оригінальним GM. По м'якості подушки у них вийшло, але почалися серйозні проблеми з якістю. Наприклад, у 2010 році цілі партії були з браком, дуже часто видавлювало опору. Після цього гуму стали робити жорсткіше, і з 2012 року повернення по ЗАЗівських верхніх опорах наблизилося до нуля. Севі по подушці нарікань немає, але матеріал дуже жорсткий і є чимало скарг щодо підшипника.
Польща або Корея. Gumex дуже м'які опори і постійно видавлює їх навіть після невеликих ям, дуже багато скарг. PH, Корея - матеріал жорсткий, непогана довговічність із підшипниками Койо, нарікань мінімум. GM, оригінал, Корея – м'яка опора, не рідкісні скарги на видавлювання опори. Той рідкісний момент, коли запчастина GM поступається іншим за якістю (PH та ЗАЗ).
Всі підшипники, що встановлювалися на складальних конвеєрах Ланоса, виробляються з тріщиною. І у Польщі, і в Кореї, і на нашому ЗАЗі. Тут читач, що має пізнання в техніці, скаже "Що ви несете! Підшипник з тріщиною це брак!" і ... буде не правий. Справа в тому, що у верхній опорі використається підшипник без сепаратора. Така технологія використовується рідко, але давно відома. На зовнішній обоймі робиться надріз, частково розколюється зовнішня обойма, збирається з кульками і потім деформується назад. Так, розуміємо, звучить не звично і навіть трохи "по дикому", але так і є, і використовується багатьма світовими лідерами, наприклад, шведською SKF, або японською KOYO. Нижче на фото червоною стрілкою виділено місце надрізу та деформації обойми.
Опора ЗАЗ
![]() |
Корейска PH
![]() |
Корейска GM
![]() Китайска LSA (на підшипнику написано Словаччина, але це брехня) ![]() |
На китайській EuroEx та російських Севі використовується класичний опорний підшипник із сепаратором.
За якістю підшипників.
Китай – гірше нікуди, але дешеві.
Севі - краще за Китай, але поступається Харпу.
Харп - харківський виробник, що встановлюється в опори ЗАЗу, краще ніж Севі, на одному рівні з корейським GMB.
KOYO - найвища якість та найвища ціна.
Окремо хотілося б відзначити верхні опори з Опеля. Зазвичай їх називають опори старого зразка Ланос. Встановлювалися на Ланоси найперших випусків із коробкою автомат. Для установки в стандартний Ланос потрібна маленька переробка шпильок кріплення. За матеріалом жорсткі, нарікань практично немає. Деякі майстри СТО намучившись з видавлюванням опор рекомендують купувати тільки такі, але це дарма, ситуація як у прислів'ї "Обпікся на молоці, дме і на воду".
Ще доповнення – верхні опори на Ланос та Сенс однакові.
Верхня опора переднього амортизатора на Daewoo Lanos (Деу Ланос) | Ціна |
---|---|
Опора передньої стійки права PH (підшипник Koyo) | 431 грн |
Опора передньої стійки ліва PH (підшипник Koyo) | 431 грн |
Опора передньої стійки ліва PH (підшипник GMB) | 369 грн |
Опора передньої стійки права PH (підшипник GMB) | 369 грн |
Опора передньої стійки ліва GM (підшипник Koyo) | 1 230 грн |
Після затяжки болта на штоці амортизатора, на опорах з цими підшипниками присутній люфт на самому підшипнику, може це мені такі дістались, набив змазки і встановив, сподіваюсь на 4-5 років вистачить. В наступний раз краще доплотити і взяти з Koyo
Переваги: ціна
Недоліки: підшипники без змазки
Заказал данные опоры, после установки немного вытянулись под нагрузкой. Перед установкой пришлось промыть подшипник от мусора заводской сборки (при проворачивание закусывал) и смазать обильно. При езде посторонних звуков нет, мягкие. Родные отъездили 320 тыс. Были фирмы PH. Ланос 2008 FSO
Рекомендую в целом всю продукцию PH ставил кучу запчастей на Ланос от PH
Переваги: Оригинал по качеству
Недоліки: Как и любую другую продукцию перед установкой нужно проверять и дорабатывать
Дуже зручний сайт, товар якісний, опора в експлуатації місяць, поки що ніяких нарікань
Сіла ідеально, відпрацювали місяць, поки що все супер ... дуже приємні умови оплати
Отличные опоры.
Чуточку,где то до сантиметра,сразу как вылезли так и держатся.После сэви машину не узнать!
Подшипник GMB
(28 відгуків)