Немає товарів
КАТАЛОГ
Амортизатор Каяба передній (вставка) з перехідниками (к-т, 2шт)
Отримувач: :
* Обов'язкові поля
або Відміна
По амортах з часом буде видно, а от перехідники ще та дічь, жоден елемент не став на своем місце як треба, всі треба дуже сильно обточувати, по 2-3мм завеликі. Не довольний ужас, на підгонку потратив більше часу ніж зняти/поставити
Все підійшло крім вставки в люстру, туди потрібно щось зробити краще. Але коли немає можливості сходити до токаря, то і так підійде.
Переваги: Рік відгецали по випробувальними полігоні, втратили свої характеристики, але ще тримаються і працюють. 40 тис по соші. Ціна відповідає сподіванням.
Недоліки: В мене були до цього FSO, вони теж хороші. каяба вдвічі дорожчі.
Амортизатори нормальні, м'які і в поворотах машина крениться. Як не крути, а треба ставити стабілізатор. Перед ними ставив "агат спорт" було краще в плані поворотів, але жорстко і не надовго, потекли дуже швидко.
Втулки виточені не по розмірам, пошук токаря вам гарантований.
Как всегда, быстрая доставка)
Качество хорошее, приятная езда по неровностям.
И походу мне повезло, переходники вошли без проблем и доработок.
Встановив вкладиші KYB рокув з 4 тому. Враження таке. як пересів на іномарку після вітчизняної авто. це -- четверті (раніше встановлював Агат-стандарт, вкладиші Агат сині, амортизатори Delfy з розборки, пробіг авто з ними щось біля 2000 км). Ззаду стоять амортизатори KLS близько 8 років. з приводу установки: перехідники в корпус стали більш-менш нормально (розміри трішки різнились). Перехідники в підшипник -- guano, товщина стінки як з цигаркового паперу. Замовляв у токаря з внутрішньою різьбою і накручував на шток. Про оливу в корпус -- однозначно лити, краще трансфоматорну, я саме її і залив. Під перехідник у корпус -- ущільнувальне кільце з маслостійкої гуми, як варіант -- шнур на герметикові. Для чого олива? Для охолодження вкладиша. Повітряний прошарок гірше відводить тепло від вкладиша, який, в свою чергу, нагрівається від роботи(олива перетікає через клапани під тиским і нагріває стінки вкладиша). якщо тпело не відводити, то олива врешті решт може закипіти і утворяться парові каверни, через що будуть гідроудари по клапанам. Як результат -- клапани швидше вийдуть з ладу. проста фізика.
Поставил, патроны плотно с молотком вошли в переходники, а вот внутрь корпуса стойки пришлось чуть подточить. Переходники стали лучше чем раньше писали
Магазин Запчастини ЗАЗ пропонує доставку Амортизатор Каяба передній (вставка) з перехідниками (к-т, 2шт) з номером 663035 F по всій Україні. У каталозі представлені деталі від оригінального виробника General Motors і сторонніх брендів. Різниця між ними в ціні. Ми працюємо з перевіреними постачальниками. Всі деталі підходять для ремонту і сервісного обслуговування автомобілів вироблених на Запорізькому автомобілебудівному заводі з різним об'ємом двигуна.
Магазин Запчастини ЗАЗ має багатий досвід роботи.
Оригінальний код 663035 F повністю збігається з каталожними номером виробника Kayaba.
Пошук деталей можна виконати за оригінальним кодом 663035 F.
Оплата здійснюється різними способами – готівковим і безготівковим. Також доступна оплата на банківські карти Монобанк і ПриватБанк.
Доставка по Україні виконується різними поштовими службами. Є можливість самовивозу.
Якщо у вас виникли питання щодо Амортизатор Каяба передній (вставка) з перехідниками (к-т, 2шт) з номером 663035 F, зв'яжіться з нашим консультантом.
При отриманні замовлення перевіряйте комплектацію товару Амортизатор Каяба передній (вставка) з перехідниками (к-т, 2шт).
Перед монтажем запчастини перевірте оригінальний код 663035 F.
Довіряйте установку деталей компетентним фахівцям.
На сайті магазина Запчастини ЗАЗ зібрані всі деталі для ремонту автомобілів. Якщо не знайшли потрібну запчастину, зв'яжіться з нашим консультантом.
(18 відгуків)