У зв'язку з новими винаходами і широким асортиментом сальників від заводу КРТ (Кременчугрезинотехника), з'явилася необхідність розібратися в чому ж різниця і чим відрізняються сальники з різним типом гуми. На сьогоднішній день КРТ виробляє п'ять типів сальника, NBR, HNBR, ACM, FPM, FKM і VMQ про які ми зараз вам розповімо.

(NBR) - Нітрильних каучук.

З таким типом гуми виробляють більшість сальників, на КРТ сальники такого типу мають чорний і синій колір, синій від чорного відрізняється більшою м'якістю і температуростійкістю. Даний тип гуми має відмінну маслостійкість при температурі не вище 100 ° C, високу міцність на розрив понад 20 МПа. і низьке набухання у воді.

(HNBR) - Гідрований нітрильних каучук.

Відмінність даного типу з приставкою H від NBR хороша маслостійкість ще і в гіпоїдних маслах, температуростійкість до 150 ° C і хороше атмосферно і озоностійкість на відміну від NBR.

(ACM) - Акрілатний каучук.

У даного типу гуми крім стійкості до маслу, відмінна стійкість до палива (краще ніж у NBR і HNBR). Температуростійкість в маслі становить 150 ° C, на повітрі 125 ° C. Хороша атмосферо і озоностійкість . Не допускається застосування в контакті з водою і водними розчинами, навіть малої кількості води в маслі.

(FPM или FKM) - Фтористий каучук.

Сальники з таким типом гуми найбільш стійкі до масла з усіх каучуків, єдиний високоеластичний гумовий матеріал, який є стійким до ароматичних і хлорованих вуглеводнів. Температуростійкість на другому місці після силіконового каучуку досягає 230 ° C. відмінна озоностійкість.

(VMQ) - Силіконовий каучук.

Краща теплостійкість і морозостійкість серед всіх видів каучуку, чудова атмосферо і озоностійкість, стійкість до мінеральних масел і більшості мастил. Погана міцність на розрив, погана стійкість до стирання.

Детальніше про типи гуми, стійкості, конструкції сальників КРТ та іншого.