Немає товарів
КАТАЛОГ
Радіатор пічки (опалювача) однаковий для Ланос, Сенс, з кондиціонером і без, 1.3, 1.4, 1.5 та 1.6. Відмінностей за роком випуску та моделям також немає (ЗАЗ, Део, Шевроле).
Важливо! Нижче, після списку запчастин, детальна інформація про діагностику радіатора, промивання, заміну та вибір виробника.
Усі радіатори пічки Ланос мають однакову конструкцію незалежно від року випуску авто та типу кузова. На Daewoo Lanos можна встановити радіатор будь-якого бренду.
Насправді, радіатор пічки Daewoo Lanos – це теплообмінник. До нього надходить тепло вироблене двигуном автомобіля. Через цей вузол тепле повітря надходить у салон автомобіля. Таким чином, деталь відповідає за обігрів усередині авто. Її основна та єдина функція – нагрівання повітря. Якщо цього немає, отже, у системі є несправність. При виборі деталі необхідно визначитися, чи справді проблема в цій частині системи опалення.
Іноді наші клієнти дзвонять із докором – замінив радіатор, а піч все одно не гріє. Тому кілька слів про діагностику. Від простого до складного.
Головна ознака несправності – поганий обігрів салону. До нього надходить холодне або злегка нагріте повітря. Причини:
Сам двигун прогрівається? Дивимося температуру на щитку приладів. Якщо з температурою ок, дивимося наступний пункт. Якщо не прогрівається, то проблеми з термостатом і тільки з термостатом більше ніяких варіантів.
Шланги на піч гарячі? Якщо ні, варіантів два - забитий радіатор або проблеми із системою охолодження. Як варіант, зняти шланги з радіатора і закільцювати їх між собою через трубку, якщо шланги прогріються, винен радіатор, якщо ні - проблема в загальній системі охолодження, з такою проблемою краще на СТО, проблема може бути рідкісною та погано діагностованою. Для прикладу дуже рідкісний випадок проблем з піччю - пробило прокладку під головку, система повітрюється, нормальної циркуляції немає, мотор перегрівається, а пічка холодна. Ще раз – проблема дуже рідкісна, наведена просто для прикладу.
Шланги гарячі, гарячий радіатор, але тепло не надходить. Проблема може бути в заслінках, повів корпус радіатора пічки Ланос, в тросі від блоку управління піччю і навіть у самому блоці.
І якщо ви виключили всі варіанти і залишається один – заміна радіатора печі, то .. видихніть, його заміна не проста штука.
На СТО запропонують два варіанти заміни деталі:
Зі зняттям торпеди. Заміну можна виконати самостійно. На роботи потрібно 4-8 годин. Цей спосіб хороший тим, що в процесі зняття та встановлення нового радіатора можна оцінити стан заслінок та важелів. За потреби елементи можна відразу замінити.
Без зняття. Потрібен досвід, там проблема із засувкою та безліч робіт у вигляді "голова під торпедою".
Промивання зазвичай дає покращення, але не сильно. Тому якщо пічка гріє, але хотілося б краще, можна спробувати промити. Якщо з пічки йде ледве тепле повітря, то не варто намагатись, малоймовірно, що допоможе. Нижче фото, частина сотень забита і по них немає взагалі циркуляції, оціните, чи допоможе промивання?
![]() |
При виборі деталі необхідно враховувати відмінності в конструкції. Вони стосуються двох елементів – бачків та трубок. Розглянемо кожен елемент окремо:
Бачки. Вони бувають паяними та пластиковими. Перший варіант коштує дорожче, але він перевершує за якістю та терміном служби моделі з пластиковими бічними бачками. Під бачок встановлюється гумова прокладка. Потім вулканізується під трубки. Технологія дешева, проте експлуатаційний термін такого радіатора складає 3-5 років. Він дуже залежить від якості вулканізованої прокладки. Згодом прокладка "зсихається" і розтріскується, через що може текти.
Трубки. Вони поділяються на два типи – збірні та паяні. Перші моделі є звичайними трубками з тонкими листами – сотами. Паяна трубка сама по собі пласка. Вона припаяна до бокових бачків і сотам. Серед плюсів збірної трубки варто відзначити стійкість до забруднення та невисоку ціну. У паяної трубки краще тепловіддача. Вона прослужить довше. Відповідно, і вартість такої моделі вища. Переваги збірної конструкції - менша ціна та більша стійкість до забруднення (перетин трубки більший). Зовні, збірні від паяних відрізняються суттєво, для прикладу паяні – GM, Euroex, GSP Auto, HDC, Лузар. Збірні Nissens, NRF, АМЗ. Просто подивіться на фото як виглядають трубки, і зовнішню різницю відразу зрозумієте.
Виробник може заощаджувати на матеріалах і візуально це дуже складно відрізнити. Наприклад, на китайських радіаторах використовується дуже низькоякісний алюміній, він гірше проводить тепло і після декількох років може дати мікротріщину, матеріал просто не витримує постійної зміни режиму "тепло-холод". Для прикладу у бренду "GSP Auto" паяний бачок і паяні трубки, але не дуже добре грітиме і прослужить не довго.
В оригіналі (те, що стояло із заводу), GM, бачок та трубки паяні.
Серед паяних найкращий за якістю, довговічністю та віддачею тепла - GM. HDC впевнений середнячок. Лузар просто середнячок, на "3-". А ось GSP Auto не рекомендуємо. Серед збірних непоганої якості Nissens. А АМЗ зовсім "ніякий".
Радіатор обігрівача на Daewoo Lanos (Деу Ланос) | Ціна |
---|---|
Радіатор пічки Ланос Сенс Nissens | 1 014 грн |
Радіатор пічки Ланос Сенс NRF | 1 089 грн |
Радіатор пічки Ланос Сенс Euroex | 720 грн |
Радіатор пічки Ланос Сенс Лузар | 955 грн |
Радіатор пічки Ланос Сенс АМЗ | 413 грн |
Провернувся один із патрубків, тепер потрібно знову знімати торпеду...
День роботи на смарку.
Якість дуже погана, патрубки погано пропаяні. Сот менше чим в заводському
Переваги: Немає
Недоліки: Якість
Добрый день.Подскажите этот радиатор цельнолитой алюминиевый?
По ширине намного меньший, чем оригинал.
Переваги: Качеством и доставкой доволен.
Недоліки: Меньше сот чем на оригинале
Сенс 2005,польський кузов. Відносно рідного - вигін трубок під іншим кутом, відповідно радіатор не може стати напосадкове місце всієй площиной. Треба підмощувати ущільнювач або сілікон , щоб компенсувати той недолик. Міжосьова відстань між трубками меньша, тому під піджімну скобу треба мостити, щоб не перетерло знутри і ущільнювала з іншого боку. Трубок і ребер значно менш ніж в орігінала, але перетин більший. Гріє задовільно. ,PS: якісно встановити без зняття печки не можливо.
Переваги: Ціна
Греет не плохо каналы как карандаш не забёт.розмером меньше родной.скоба не стаёт,притянул стяжками радиатор к корпусу.сплена мало обклеить шумкой.греет достойно
Переваги: Цена качество
Недоліки: Размер меньше.нужно колхозить
(12 відгуків)