Немає товарів
Відмінності глушника є за типом кузова та за роком випуску.
За типом кузова - для седана та хетчбека різні. Відмінність лише у довжині труби. Із седана можна ставити на хетчбек, але потрібно обрізати трубу.
За роком випуску - тип з'єднання, під фланець (старий зразок) та під хомут (новий зразок). Між собою не взаємозамінні (резонатор потрібно міняти).
Більше ніяких відмінностей, незалежно від виробника - Деу, Шевроле або ЗАЗ. Кріплення до кузова у всіх однакове.
Нижче, після списку запчастин, докладно, з фото, про відмінність у конструкції та виробниках.
При виборі глушника Ланос необхідно звернути увагу на тип кузова та рік випуску автомобіля.
За типом кузова – для седана та хетчбека різні. Відмінність полягає лише у довжині труби. Глушник призначений для седана можна встановити на хетчбек. Однак для цього доведеться зрізати частину труби.
За роком випуску автомобіля – від цього залежить тип з'єднання. Випускають глушник під фланець чи під хомут. Перший спосіб – старий зразок. Під хомут – деталі нового зразка. Автозапчастини не взаємозамінні.
В іншому відмінностей між вузлами немає незалежно від виробника: Деу, Шевроле або ЗАЗ. Кріплення до кузова у всіх однакове.
Зверху хетчбек, знизу седан. Бочка та кріплення абсолютно однакові, відмінність тільки в трубі.
![]() |
Відмінність за типом з'єднання. Зверху хомут, знизу під фланець.
![]() |
Зліва під хомут, праворуч під фланець.
![]() |
На автомобілях використовується багато конструкцій, найпоширеніший це реактивний тип. Саме така конструкція використовується у Ланосі. Якщо коротко, то вихлопні гази двічі змінюють свій напрямок у глушнику і глушіння звуку відбувається за рахунок взаємного гасіння прямих звукових хвиль і відбитих. Прямоткові глушники із заводу ніколи на Daewoo Lanos не встановлювалися.
Глушник Ланос 1.5 або 1.6 виготовлений із сталі. Різниця полягає у технології виготовлення. Старорежимні виготовлені зі сталі зі спеціальним покриттям (дуже схоже з фарбою-сріблястою). За новою технологією виготовляють з алюмінієвої сталі. Її також називають алюмінієвою. При цьому ціна глушника на Ланосі майже не залежить від технології виготовлення. Зі звичайної сталі з фарбуванням сильно дешевше тому, що виробник не покриває всередині взагалі нічим, тобто. голий метал, економить на матеріалі і немає прокалювання в пічці після фарбування. Якщо повністю витримувати технологію, то ціна майже однакова. У той же час якість алюмінієвих на порядок вища, переваги матеріалу:
міцність до кислот та інших агресивних продуктів вихлопу;
стійкість до високих температур;
стійкість до вібрації та невеликих ударних навантажень.
Той рідкісний сегмент, де китайська продукція не витримує конкуренції – деталі габаритні та далеко возити. Практично на 95% продукції на ринку це Made in Ukraine. Ще 5% – це Польща та інші сусіди.
Спочатку власне заводи, їх у нас два і напишемо про Polmo:
м. Ніжин. Виробляв на ZAZ для конвеєра на Таврію та Славуту з радянських часів, за старою технологією - фарбування та прокалювання. На Ланос так і не зміг постачати на ЗАЗ, чи то якість була низька, чи багато грошей хотіли, ніхто вже й не пам'ятає. Завод як виробник глушників практично втратив ринок. Виробляють глушники як із алюмінієвої сталі, так і з фарбуванням. Якість низька. І за аналогічних матеріалів дорого.
Босав ЗАЗ. У 2008 році не домовившись з виробниками в Україні, ЗАЗ запросив відомого бельгійського виробника - Bosal. І організував спільне виробництво. Прямо біля заводу. Бельгійці надали технології, оснащення та забезпечили додатковий збут. ЗАЗ зараз стоїть, але Босал-ЗАЗ працює, із завидною постійністю догори вантажені фури відправляються із Запоріжжя до Чехії, і продаються в Європі під брендом Босал. Виробляють лише з алюмінієвої сталі.
Polmo, вона ж POLMOstrow. Завод, побудований ще за радянських часів у Польщі і вдало пережив 90-ті. Гідна якість та конкурентна ціна. До нас надходить продукція лише з алюмінієвої сталі.
Наразі група невеликих виробників. Основна їх особливість це компроміс за якістю, задля низької ціни. Майже завжди, є якийсь підступ - або нестабільна геометрія через низькі зарплати співробітників або прихована економія на матеріалах або конструкції. Ніхто з них не зміг стати постачальником своєї продукції на конвеєр у нас чи за кордоном. Так, у попередньому реченні узагальнення, на жаль. Нам би дуже хотілося написати за талановитих вітчизняних виробників, які досягли помітних успіхів, але на жаль.
Перелічимо частину їх. Мотор Січ Запоріжжя, Пап-Авто Запоріжжя, ВІДЕКС та ЮТАС - обидва Мелітополь, ТЕКС Київ. Це ті, що надані наймасовіше в магазинах та ринках у нас у Запоріжжі. Насправді технологія виробництва настільки нескладна, що глушники виробляється практично в кожному обласному центрі України.
Яких тут виділити? Та ніяких, скрізь є проблеми, брак та повернення, хвалити нема кого. Вічна проблема цих виробників стала спроба скрізь економити. Єдиний, кого можна відзначити це ПАП-авто, вони свою продукцію після виготовлення перевіряють на макеті, на предмет геометрії, але все одно буває брак і виробляють глушники із звичайної сталі з наступним фарбуванням, жити таким глушником від півроку до "як пощастить".
Якщо вибирати з якісних виробників, Боса-ЗАЗ або Полмо. Босав двошаровий, Полмо ні. Полмо дешевше. Полмо без упаковки, як і Босал, але поки його довезуть з Польщі, виглядає він частіше непривабливо, у плані дрібних вм'ятин і подряпин, Босал частіше теж не виставковий зразок, але виглядає краще.
![]() |
Якщо вибирати з дешевших виробників, то... порад давати не будемо. Скажімо тільки, що нас настільки "задовбали" брак і повернення, що всіх "дешевих" виробників, крім ПАП-Авто, ми прибрали з асортименту.
П.С. Використання нержавіючої сталі вирішили тут не обговорювати, причина - занадто галасливий матеріал.
Глушник на Daewoo Lanos (Деу Ланос) | Ціна |
---|---|
Глушник задній під фланець седан (бочка трикутник) BOSAL | 1 547 грн |
Глушник задній під хомут седан (бочка трикутник) BOSAL | 1 529 грн |
Глушник задній під фланець седан (бочка кругла) не завод | 816 грн |
Глушник задній під фланець седан (бочка трикутник) POLMO | 1 852 грн |
Глушник задній під хомут седан (бочка кругла) не завод | 756 грн |
На Ланос 1.6 стал отлично. Качество супер!
Переваги: Хорошее качество
Недоліки: Нет
Все чудово! Оперативно зв'язалися для підтвердження замовлення, та відправили швидко. По товару без зауважень. При потребі буду ще звертатися! Рекомендую.
На ланос 1.4 підійшов відмінно ,авто працює тихо.
Переваги: Хороша якість
Недоліки: Не знайшов отвір злива конденсата.
Став ідеально. Зрівнював в магазині з BOSSLом то цей на вид зроблений на порядок якісніше, тобто зварювальні шви якісніші труби гнуті окуратно без ступеньок, тому і вибрав поляка. Не розумію нашого виробника тобто босал, чому вони роблять халтуру, могли би зробити краще це ж не ракету іскандер констрюювати.
Переваги: Тихий приємний звук.
Недоліки: Ціна.
Отличный глушитель.
Работа команды тоже на высоте.
Уже получил и установил.
Недоліки: Нет
(58 відгуків)