Немає товарів
КАТАЛОГ
Передня підвіска у Sportage четвертого покоління виконана за класичною схемою MacPherson. Це означає, що амортизаційна стійка безпосередньо з'єднує ступицю з кузовом і виконує функції несучого та направляючого елемента. У верхній частині цієї конструкції знаходиться опора, яка не лише поглинає коливання, а й дозволяє стійці обертатися під час повороту рульового колеса.
У її склад входить:
Опора кріпиться до кузова за допомогою кількох болтів, а зсередини з'єднується зі штоком амортизатора. Весь елемент розрахований на осьове навантаження та працює під постійним тиском пружини і маси автомобіля.
Задня підвіска побудована на багатоважільній архітектурі. У ній амортизатори та пружини встановлені окремо, тому опора заднього амортизатора має спрощену функцію: вона з'єднує шток амортизатора з кузовом і компенсує передані вібрації. Підшипники у конструкції не передбачені, оскільки обертальних рухів у цій частині немає.
Задня опора амортизатора включає:
Цей елемент працює переважно на стискання та розтяг під час руху підвіски, не сприймаючи зусилля від пружини.
Порівняльна таблиця опор Kia Sportage 4:
Параметр | Передня опора | Задня опора |
---|---|---|
Тип підвіски | MacPherson | Багатоважільна |
Наявність підшипника | Є | Немає |
Участь у повороті | Так | Ні |
Контакт із пружиною | Так | Ні |
Основне навантаження | Осьове та крутне | Вертикальні коливання |
Складність конструкції | Висока | Середня |
Опора верхня амортизатора переднього та заднього на Kia Sportage 4 (Кіа Спортедж 4) (2015-2021) | Ціна |
---|---|
Опора стійки амортизатора (ремкомплект) верхня 54623-D4000 Mobis | 354 грн |
Опора стійки амортизатора 54610-D7000 Mobis | 1 824 грн |
Опора стійки амортизатора 54610-D7500 Mobis | 3 861 грн |
Опора стійки амортизатора 55330-D7000 Mobis | 3 001 грн |
Опора стійки амортизатора CTR | 760 грн |