Немає товарів
КАТАЛОГ
Передній підшипник є дворядним радіально упорним кульковим підшипником. Він нерозбірний і не підлягає обслуговуванню. Встановлюється в маточинний вузол який входить до складу поворотного кулака. Запресовується у посадочне місце
Інтегрована конструкція
Підшипник може бути частиною модульної конструкції де він об'єднаний з маточиною. У деяких випадках постачається окремо але частіше зустрічається як єдиний вузол
Кріплення
Встановлення здійснюється методом запресування з подальшою фіксацією стопорним кільцем. Маточинна гайка потребує точного моменту затягування та надійної фіксації. Порушення технології призводить до передчасного зносу
Сторона встановлення
Підшипники симетричні та підходять як для лівого так і для правого боку. Використовуються у передньопривідних і повнопривідних версіях але можливі відмінності за номером деталі
Датчик ABS
У деяких комплектаціях передбачене магнітне кільце для роботи з системою ABS. Під час вибору важливо враховувати наявність цієї системи
Рекомендації при заміні
Рекомендується використовувати спеціальний інструмент для демонтажу та запресування. Після встановлення бажано перевірити і за потреби відрегулювати розвал сходження. Удари по корпусу підшипника неприпустимі. Затягування маточинної гайки потрібно виконувати динамометричним ключем із зусиллям зазначеним у технічній документації
Задній підшипник виконаний у вигляді цілісного модульного вузла. Це герметичний і необслуговуваний блок який включає в себе підшипник і маточину. Окремо підшипник не замінюється змінюється уся маточина
Конструкція і кріплення
Модуль кріпиться до задньої цапфи балки за допомогою чотирьох болтів. Залежно від типу приводу маточина може мати шліцьовий або глухий центральний отвір
Привідні версії
У повнопривідних автомобілях використовується маточина з отвором під піввісь. У передньопривідних без нього. Ці компоненти між собою несумісні
Датчик ABS
Деякі модифікації оснащуються вбудованим магнітним кільцем для датчика ABS. Під час заміни слід враховувати наявність цієї системи
Сторона встановлення
Задні маточини можуть бути лівими або правими. Під час замовлення рекомендується уточнювати сторону встановлення хоча багато виробників пропонують універсальні рішення
Рекомендації при заміні
Заміна потребує зняття гальмівного диска і відкручування вузла від балки. Бажано використовувати підйомник або оглядову яму. Усі різьбові з'єднання затягуються відповідно до регламенту виробника
Підшипник маточини колеса передній та задній на Kia Sportage 2 (Кіа Спортедж 2) (2004-2010) | Ціна |
---|---|
Підшипник маточини колеса комплект Blue Print | 898 грн |
Підшипник маточини колеса комплект MOOG | 892 грн |
Манжета (сальник, пильник) підшипника маточини 57733-3F500 Mobis | 559 грн |
Підшипник маточини колеса FEBEST | 1 395 грн |
Підшипник маточини колеса FEBEST | 1 045 грн |