Немає товарів
Гальмівна система Kia Sportage першого покоління побудована за гідравлічною схемою з вакуумним підсилювачем та розподілом контурів на передню і задню вісь. Конструкція забезпечує стабільне уповільнення автомобіля в різних дорожніх умовах та відповідає вимогам безпеки.
Передні колеса обладнані вентильованими дисковими гальмами. Диски виготовлені з чавуну з підвищеною теплопровідністю. Супорти мають плаваючу конструкцію та один робочий поршень. Напрямні супорта потребують регулярного очищення та змащення. Для рівномірного зносу колодок важливо контролювати стан пильників та відсутність корозії на робочих поверхнях.
На задній осі застосовуються барабанні гальмівні механізми з автоматичним регулюванням зазору. Колодки фіксуються пружинами та напрямними штифтами. Барабан виготовлений з литого чавуну та має високу зносостійкість. Під час обслуговування необхідно перевіряти стан ущільнювальних кілець та робочої поверхні барабана на наявність перегріву і тріщин.
Головний гальмівний циліндр двосекційний і має незалежні контури. Він з'єднаний з бачком для гальмівної рідини, виготовленим з напівпрозорого пластику для візуального контролю рівня. У разі витоку рідини або зниження тиску спрацьовує контрольний індикатор на панелі приладів.
Вакуумний підсилювач збільшує зусилля на педалі гальма за рахунок розрідження у впускному колекторі двигуна. Мембрана підсилювача виготовлена з армованої гуми та розрахована на тривалу експлуатацію. При пошкодженні мембрани або зворотного клапана можливе зниження ефективності гальмування.
Гідравлічна рідина подається металевими трубками та армованими гумовими шлангами. Шланги стійкі до впливу високих температур і гідравлічного тиску. Під час технічного огляду необхідно перевіряти герметичність з'єднань та відсутність тріщин у гумі.
Стоянкове гальмо має механічний тросовий привід на задні гальмівні механізми. Регулювання троса здійснюється за допомогою гвинтового механізму, розташованого в центральній консолі. При зносі колодок або розтягуванні троса ефективність стоянкового гальма знижується.
Для надійної роботи гальмівної системи Kia Sportage першого покоління необхідно:
Своєчасне технічне обслуговування та використання якісних витратних матеріалів дозволяють продовжити термін служби компонентів гальмівної системи та зберегти стабільну ефективність гальмування.
Гальма на Kia Sportage 1 (Кіа Спортедж 1) (1994-2004) | Ціна |
---|---|
Монтажний комплект гальмівних колодок (дискове гальмо) BOSCH | 705 грн |
Монтажний комплект гальмівних колодок BOSCH | 295 грн |
Трос стоянкової гальмівної системи ASHIKA | 722 грн |
Циліндр гальмівний задній A.B.S. | 460 грн |
Болт карданного вала 11403-06166B Mobis | 35 грн |